Nya kläder och kyrkan

Nu sitter jag med en sovande Jonah i famnen och väntar in Erik som borde vara hemma närsomhelst. 
Dagen har varit rätt så fullspäckad men samtidigt lugn på något sätt.

Startade dagen genom att efter frukost ta oss ut alla 3 och införskaffa lite nya kläder till mamman. Det behövs ju minst sagt efter både graviditet och förlossning. Det blev ett par nya jeans och en topp, men jag hade nog velat handla mer om inte allt mode var så...kort? Korta Tröjor är tydligen det man ska ha nu. Ja inte jag iallafall.

Efter det hade vi besök av min svägerska M och Jonahs kusiner S och J. Supermysigt! Dem har varit sjuka så har inte kunnat träffa dem på ett tag. 

På kvällen tog vi oss till kyrkan och gick på bibelstudium tillsammans med morfar. 
Det var härligt! Dem berättade om en kvinna som blivit helad på gårdagens möte, och hur underbart är inte det? 

Nu ska vi nog båda sova tror jag. godnatt! 



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback