Utflykt till Skogstorp

Idag tog jag och Jonah ett äventyr ut med min svägerska och Kusin J till Skogstorp där vi har vänner.
Det blev en härlig förmiddag med fika, god mat och rolig gemenskap.
Vi var ute i solskenet och bara myste nästa hela tiden.
Jonah stormtrivdes med majskrokar och leksaker ute på verandan.
Det är roligt för oss båda att komma ut såhär. Jonah får umgås med barn som är lite i hans ålder och förhoppningsvis knyta kontakter för livet längre fram också, och jag går umgås med andra vuxna och dricka kaffe som faktiskt är varmt för en gångs skull.


Tack för att vi fick komma förbi! 


Jag blev tvungen att skriva två blogginlägg om mina barns barnvälsignelser efter att ha sett din bild igår. Jag började blogga när Elvira var 4 år och Oskar 9 månader, så vissa saker finns inte alls med i bloggen. Men nu gör barnvälsignelserna det!

Svar: vad mysigt :)
Johanna

2015-03-30 // 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback