Fredagsmys

Idag har det hänt mycket hemma i de lindbergska hushållet. 
Jag har länge funderat på att besöka något som kallas för "barnens kyrka" i kloster kyrka här i Eskilstuna, men det har aldrig blivit av.
Idag tog vi iallafall tag i saken och gick dit tillsammans med en vän jag lärde känna på föräldrautbildningen. 
Och det var jätteroligt! 
Det var massor av musik, dans, ramsor och även ljuständning och en kort tanke om Gud för barnen. 
Vi kommer absolut gå dit igen! Det var massa folk där och barn i alla åldrar. Nästa gång ska jag stanna på fikat efteråt :) 

Efter det äventyret tog vi en snabb fika hos mormor och morfar och sen följde jag och jonah med min bror och hans barn till stadsmuseets barnavdelning.
Vi lekte där ett tag och sen bjöd han mig på fika. (Och jonah fick frukt) 


Ikväll har vi lagat pizza och städat fint inför helgen, och snart ska vi se på lets dance.
Vad gör ni en fredagskväll?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback