Vart tar tiden vägen?!

Jag förstår inte vart all tid tar vägen.
Det är som att det finns ett osynligt hål i universum som suger upp all tid.
Jag tänker jag ska hinna skriva här om allt som händer, men det märker ni ju själva inte riktigt funkar.

Det som hänt senast var iallafall att vi barnvälsignade Jonah i söndags.
Vi vill att han ska få välja själv om han vill bli döpt när han är äldre, men nu fick vi iallafall be för honom med församlingen och liksom hälsa honom lite extra välkommen där.
Mina mostrar och min faster kunde inte komma tyvärr, men annars var nästan hela familjen på plats och vi hade fullt hus hos hela helgen.

Efter själva mötet hade mamma bakat tårtor som vi bjöd hela kyrkan på, och sen hade vi ett litet fika för bara familjen med tema superhjältar. 
Vi bjöd på varmkorv, pizzabullar och popcorn samt hulk punch och supersaft.
Jonah fick massa fina presenter, och vi är så tacksamma!









Vilka härliga färgglada bilder och skylten var ju superfin!
Ha en trevlig tisdag!

2015-04-14 // 10:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback