Mys med kusinerna

Jag har 4 kusiner, och kan väl ändå säga att jag har haft rätt så bra kontakt med dem alla.
Jonah däremot har redan 9 kusiner och jag gissar att de kommer fler, och jag önskar verkligen att deras relation kan bli toppen. Att dem kan bli med än kusiner - att dem kan bli vänner.
Därför har jag varit mån om att låta jonah umgås mycket med familjen, och både idag och under helgen hade vi kusin besök här hemma.

I lördags kom jonahs kusin S över och vi såg på mello ihop och åt tacos. Killarna roade sig dock bäst själva i babygymmet, men också genom att S dansade och Jonah skrattade. 


Idag kom T-L över och hon hade köpt McDonalds mat till henne och mig. Jonah fick tyvärr ingen men han fick mumsa på en banan istället. Han riktigt lyste upp när han såg henne Idag.
Så roligt! Vi åkte också till röda korset och fyndade lite barnkläder, men dem kan jag visa senare.

Kram / J 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback