3 dagars febern?

Här hemma har vi haft några riktigt tunga och tröttsamma dagar, men det känns äntligen som att det håller på att vända nu.
I lördags när vi var på underbart trevlig lunch hemma hos vår vän Jessica så märkte jag att Jonah inte var sig själv, och mycket riktigt hade han hög feber. 
Han har haft det ända sedan dess men idag är han nästan helt feberfri, tack Gud.
Varje gång han är Sjuk gör det så ont i mamma hjärtat och jag skulle bara vilja ta all sjukdom på mig istället. 
Tänk om det gick! 
Helgen har alltså gått åt till att försöka få honom att må bättre. Erik har varit på möten i kyrkan både lördag och söndag men jag vågade mig inte ut med lillen, så vi fick vara hemma. På söndagen fick vi iallafall lite besök av Jonahs kusin J så det blev lite ljusglimt i tillvaron :)

Han har inte haft några andra symptom så det var säkert någon variant av 3 dags febern, eller så är det mer tänder på g. 
Återstår att se. :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback