Och där kom de första tänderna!

Jag har känt i flera dagar att det är något på gång med Jonah.
Han har varit ovanligt ledsen, dreglat En massa och stoppat allt han kunnat i munnen. 
Jag har sagt till en del jag känner att "det måste vara tänderna som är på gång", men självklart tycker många att det är för tidigt för det. 
Och visst är det tidigt, han blur 3 månader imorgon. Men som mamma vet man när något är knasigt, och det här var solklart tänderna tyckte jag. 
Och mycket riktigt, igår när vi vaknade här hemma fanns dem plötsligt där.
De två allra första tänderna.
Han är piggare nu men visst märker Jag att det är jobbigt för honom. 
Vi har fiffiga bitringar men dem är han inte mycket för, det ska vara sina egna eller någon annans fingrar istället. 
När han väl somnar är han helt utslagen stackarn. 


Men oj vad spännande det är.
De första tänderna gjorde honom plötsligt så mycket större.
Vart tar tiden vägen egentligen?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback