Nytt år - ny start!

Nu har den här bloggen legat nere ett tag, delvis pågrund av att jag bloggat som en tok på min julblogg under julsäsongen, och dels för att det nya livet hemma med bebis har tagit både tid och energi från att blogga.
Ny är det iallafall dags att starta igen, och jag ser verkligen fram emot det. 
 
Livet hemma med Jonah är svårt att förklara på annat sätt än underbart.
Det har varit långa nätter med sömnbrist, gråtattacker som nästan slitit hjärtat ur kroppen på mig och tvättberg i sovrummet, och mitt i allt det har kärleken till denna underbara lilla kille bara vuxit sig starkare och starkare. 
Just nu sover han i soffan bredvid mig, och även om det ger mig en chans att sitta här och skriva mitt efterlängtade blogginlägg så längtar en del i mig redan tills han vaknar igen och jag kan gosa med honom. 
 
 
Jag ser våren på den här bloggen som en vår fylld med bilder, inlägg om tygblöjor, recept, pyssel och tankar om att leva med barn. Så om något av det är något du gillar, hoppas jag att vi ses mycket i vår! 
 
Stor kram, J.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback