3 månader!

Tiden går så fort, och idag firar vi redan Jonahs 3 månaders dag. 
Tyvärr är det inte en så rolig dag för honom, inte så rolig som en mamma önskar för sina barn.
Han har som jag skrev förut varit ledsen i flera dagar och det har nog berott på de två tänder som kommit fram, och även imorrse grät han konstant.
Skulle ge honom alvedon för att lindra smärtan och passade då på att tempa honom när jag ändå höll på.
Mycket riktigt hade han feber och den har bara stigit under dagen, så nu är han nästan uppe i 39 grader. :(
Han är så varm, och allt han vill är att vara nära. Han har dessutom spytt två gånger,, alltså spytt tok mycket varje gång, så jag tycker inte det hela känns så kul alls.


Nu ligger vi här och kramas och jag försöker överföra lite kraft till de bästa jag har. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback