Fika på stan

Igår gick jag och Jonah ut på stan gör att äntligen träffa en efterlängtad vän till mig.
Smarta mamman tänkte klämma in en liten promenad innan men då Jonah mest ville skrika i vagnen gick vi snabbt hem till morfar istället som bjöd på kaffe och en mysig pratstund. 

Det var jättemysigt att få träffa en vän på stan och bara få prata lite ( och äta goda bullar) och jag ser fram emot nästa gång. 
Jonah behöver nog träna lite mer på sina fikafärdigheter då han blev superuttråkad och drog hem mamma alldeles för tidigt, men det ska vi nog lyckas ordna. Tids nog kommer han också få inse hur underbart gott det är med bullar! 
(Och där förstod ni nog direkt att jag inte kommer köra sockerfri kost till mina barn, och inte välja ett dagis som gör det heller. Vem vill ha ett liv utan fika ibland? :)



Får Jonah välja aktivitet blir det mer sånt här för tillfället :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback