Underbara vänner

I onsdags var Erik i kyrkan och jobbade, men jag har legat hemma i feber och med en jobbig förkylning de senaste dagarna så jag kunde inte följa med.
Det kändes verkligen tråkigt, men han kom hem med en underbar överraskning som helt gjorde min dag.

En sak som jag på ett sätt önskar jag hade fått testa var att ha en babyshower. Det är lite löjligt, ja, men rätt mysigt på samma gång. Det har iallafall inte blivit så, men plötsligt kommer det här hem till mig! 


En underbar vän och hennes mamma hade fixat det här hemma och tagit med till mig och Erik. Jag blev så rörd att jag faktist inte visste vad jag skulle säga. Visst är det underbart när vänner gör sånt? Sånt som man önskat men inte alls trodde var möjligt.

Jag är väldigt tacksam för alla vänner jag har här, önskar jag någon dag kan återgällda gesten :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback