Loppis i munktell arena

Idag har varit en väldigt rolig dag, vi har bland annat haft besök av min systerdotter tindra hela dagen som förgyllt stämningen här hemma. 
Vi startade dagen med Mathilda på en loppis i munktell arena här i Eskilstuna som hade fokus på barnsaker. På bilden ser set ut som att det var väldigt folktomt, men så var det verkligen inte!
Det var fullt med folk, och kön tog en bra stund att stå i när vi skulle betala.
Men jag tycker det var värt det och hade väldigt roligt :)


Lite av det jag köpte var bland annat:
En amningspump för 10 kr
Amningsnappar för 10 kr
Byxa och tröja från POP 15 kr 
Dregglis med barbapappa 5 kr 
Body och byxa från barbapappa 15 kr 
Tröja från me&I för 5 kr 
Och så lite leksaker till bebisen, bland annat ett par strumpor med leksaker på tårna som bebisen ska greppa efter.

Nöjd blev jag! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback