Tvätt, Värkar och Pinterest.

Ja, så kan man nog ungefär sammanfatta min dag hitills. 
 
Jag tog en ganska lugn morgon, och ägnade mig åt att vika ihop lite av tvätten jag tvättade igår.
Jag är i ärlighetens namn rätt så dålig på att tvätta, men det är rätt konstigt för jag tycker om det väldigt mycket. Det finns inte många dofter som slår doften av nytvättat helt enkelt.
Jag brukar låta mycket självtorka uppe i lägenheten och det sprider verkligen en doft som ger välbehag på något sätt. 
 
Sedan orkade jag inte mycket mer, för värkarna kom tillbaka Jag hade en intensivt pass med värkar i tisdags kväll när både jag, Erik och förlossningen trodde en förlossning var på gång, men precis när vi hade gjort oss iordning för att åka in så slutade det rätt så tvärt. 
Idag var det ungefär samma historia, jag låg i soffan ett bra tag innan jag stoppade i mig två värktabletter och det hela lugnade sig lite Sedan var jag så tagen av tabletterna att jag sov ett tag och när jag kom igång igen hade smärtan försvunnit. Men klockan hade också hunnit bli halv 5 på dagen...
 
Mitt under detta pass av värkar så bestämde jag mig för att kolla in Pinterest lite iallafall. Jag har hört flera av mina vänner som har det, och det verkar ju vara väldigt roligt. Det har bara aldrig blivit av att jag skaffat det själv.
För att testa så gjorde jag det ialalfall, och sen kunde jag inte dra mig därifrån! 
Det är otroligt vad med inspirerande kort det finns, och massor med bra pysselförslag tillexempel. 
Vill ni följa mig där hittar ni mig på Johanna Lindberg, men jag ska försöka sätta in en länk här på bloggen direkt också. 
Just nu är det mest julbilder jag har fixat där, men det kommer mer, tro mig. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback