Paket att hämta ut!

Den känslan älskar jag. "Du har ett paket att hämta ut på posten..."
Det finns inget mer spännande än paket, och även om jag oftast vet vad jag hämtar ut på just posten, så är det ändå med glädje jag går dit. 
Idag får jag nog däremot säga vaggade dit. Har gått 6 dagar över tiden idag och det märks på ungefär allt, men speciellt på sättet jag rör mig på. 
Det är inte direkt graciöst, eller ens något liknande.
 
Det här var iallafall vad som väntade i ett av mina två paket idag. Det första innehöll helt vita vikblöjor så det är inte så mycket att ta kort på. Dem här blöjorna däremot är lite med häftiga, och ser fruktansvärt praktiska ut. Dem är väldigt väldigt dyra i nypris men jag fick 5 stycken för 142 kr, vilket var ett riktigt kap. Knapparna gör att storleken kan varieras, så förhoppningvis går dem att använda ett bra tag. :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback