Nu är vagnen här

Som jag skrivit förut har jag och Erik fått gåvan att ha en så underbar och stor familj som stöttat oss enormt mycket genom hela den här graviditeten och resan. 
En av de sakerna vi fått hjälp med är vagn, vilket är jättestort eftersom det annars är en väldigt stor utgift och ett väldigt jobb att köpa in.
 
Igår fick vi hem den från Eriks pappa med familj, och jag vill bara säga ett stort tack till er som låter oss ha den.
 
 
Både jag och Erik plockade med den där imorrse och när vi hade ställt iordning den i barnrummet blev det som att längtan bara intensifierades, hur den nu kan göra det, jag tycker jag är sprickfärdig redan.
Men det blev så mycket mer verkligt för oss, iallafall för mig. 
Tänk, att kunna gå runt med bebisen och vagnen på långa promenader i höstrusket.
I snön. 
När vi ska gå till affären, hem till mamma och pappa, till lekparken med Seth och judith eller bara till kyrkan.
Att kunna få visa upp alla man möter vilket litet mirakel man har däri. 
Även om jag visste att jag hade vagnen och skulle få använda den, kändes det så mycket mer levande nu. 
 
Nu är allt redo och klart för dig Liten.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback