Goboksklubben

Jag skriver så sällan här, får be om ursäkt för det. Bättring är på gång. 
 
Jag tänkte bara skriva lite om Gobokens klubb som jag gått med i till bebisen. Det finns ju massvis av olika klubbar man kan gå med i om mna har småbarn, som erbjuder allt från böcker till film eller musik. När liten blir äldre vill jag gärna gå med i Livets Ords bokklubb, men just nu är (eller när barnet är fött snarare) är Liten just för liten för att uppskatta det, så det åfr vänta.
 
MEN, Däremot passar Gobokens klubb för Liten direkt från att Liten föds. Jag har redan fått två paket, och det första innehöll en liten bok om rim och ramsor och lite mjuka leksaker. 
Det här paketet innehåll en mysig bok med tillhörande cd skiva med vaggvisor på, en liten snyttefilt med bitring på samt en bok till föräldrarna om sömn för barn. 
 
 
Varje månad kommer ett nytt paket men man kan säga nej när man vill. Jag har tillexempel valt att tacka nej till nästa paket eftersom jag gissar att det blir en del utgifter ändå när Liten är nyfödd. Smidigt, tycker jag. Dessutom får man både roliga och bra saker till barnet som håller länge. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback