Bilder från Helgen



Nu har det varit några dagars uppehåll på bloggen, men kroppen mår lite si och så och att blogga är inte alltid det jag vill lägga kraften eller tiden på då.
Jag tänkte iallafall dela med mig lite av helgens bilder med er.

I söndags firade vi barnvälsignelse för min brorsdotter Judith och det var verkligen en fin stund tillsammans med släkt och vänner i kyrkan. Efter själva mötet hade Mathilda fixat så fint fika i temat rosa och jag blev verkligen inspirerad av det. Jag blir alltid inspireras av finurliga och fina lösningar som jag ser att människor lagt ner tid och energi på. Vackert var det! 





Herregud så mycket gott!! MUMS <3

Svar: Ja verkligen :)
Johanna

2014-10-07 // 14:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback