Den första långresan

I fredags doktorerade min syster i Stockholm på KMH, och självklart var vi tvungna att vara där för det stora ögonblicket! Jag skulle inte velat missa det för allt i världen. Så stolt!

Jsg var lite nervös inför allt, dels så var det en lång resa i bil både mellan Eskilstuna och Stockholm, och sen Uppsala, och dels så skulle vi sitta helt tysta under själva opponeringen. 
Och jag kan inte riktigt kräva att en 15 dagars bebis ska vara tyst direkt. 

Det gick iallafall mycket bättre än jag trodde! Jonah sov som en stock under alla bilresor och under opponeringen åt han och mådde bra :) alla ville krama, hälsa och pussa på honom och han fick hälsa på många nya släktingar. 


Här chillar vi lite i de fina kläderna farbror Pierre gett honom innan festen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback