Var kom den magen ifrån?

 
Jag har varit rätt så otålig under de 16 veckor som gått. Jag har längtat, längtat och längtat efter att få en mage att visa upp. En sån där vacker mamma mage som man kan vara stolt över och som ingen behöver tveka kring vad den symboliserar. Liksom ännu mer bevis på att liten är där inne och växer och mår bra.
Hittils har det inte varit någonting men nu har det bara exploderat. Bilden är tagen för någon dag sedan, och jag kan säga att sedan dess har jag blivit ännu större på något sätt. Det är som att magen bara bestämt sig för att visa sig helt plötsligt. 
Nu kan INGEN missa att jag är gravid om jag har en vanlig tröja på mig. 
Det är helt underbart. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback