svullna fingrar och ännu ett klädfynd.

Jag har ingen aning om när det är vanligt att man börjar svullna upp i kroppen under en graviditet, eftersom det är min första och jag aldrig har varit med om det förrut. 
Jag kan känna att när jag står upp länge svullnar fötterna lite och jag blir alldeles varm och trött i dom. Men den senaste tiden har jag märkt att händerna börjar bete sig konstigt också. Dom ser verkligen inte svullna ut, utan fingrarna är lika långa och smala som dom var innan, men det märks på ringarna att något är lite annorlunda. Det blir svårare och svårare att få av sig dom. När jag blir varm (vilket jag är typ hela tiden!) blir det ännu svårare och man får använda en del våld för att lyckas med det. Jag hoppas att det inte börjar svullna på riktigt snart för det har jag ingen lust med :)
 
Idag fick jag förresten tag i ännu ett fynd på second hand, idag Röda korset.En jättesöt pyjamas för 10 kr i storlek 56. Jag längtar verkligen tills jag får se den på liten på riktigt! 
 
 
 
 
 


Jag svullnade ganska tidigt ^^ sen om du vaknar på natten och känner att handen/händerna känns bortdomnade och typ
Som sockerdricka så kan de vara karpaltunnelsyndrom! Fick tipset att sova med handledsskydd. Ett litet tips bara. Fina bilder på magen :)
Kram

2014-05-21 // 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback