RUL

I måndags var jag och Erik på vårt första rutinultraljud på sjukhuset. Det var en enorm upplevelse, det trodde jag nog innan men det går verkligen inte att jämföra med hur det är att verkligen sitta där och se bebisen röra på sig. 
Det är en helt magisk känsla.
Visst, man har ju vetat att man är gravid och har ett liv inom sig, men det är som att man varit orolig för det hela tiden fram till ultraljudet och man faktiskt får se det på riktigt. Så att man vet att man inte gått och inbillat sig typ, heh.

Vi fick 4 fina bilder och allting såg bra ut med liten. Frisk och fin, men däremot fick vi ändra vårt beräknade förlossningsdatum 2 dagar till den 21:a oktober. (Från den 23:e)
Vi vet också vad dom på sjukhusen tror att det är kön, men det får endast familjen Veta. Ni andra får fortfarande gissa :) 





Det här sista kortet är min favorit. Det är så underbart att se alla små fingrar på handen, man blir påmind om det mirakel det verkligen är. 
Vi kan inte tacka Gud nog för det här barnet. 





» Kajsa

Jag tror det är en pojke, med tanke på första bilden :P

2014-06-13 // 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback