"Nya" Barnkläder

Trots att jag är hemma sjukskriven orkar jag inte sitta inne exakt hela dagarna. Hur mysigt det än kan verka till en början så blir man till slut lite galen på att bara sitta hemma och bli trött i soffan.
Så jag försöker ta mig ut lite hela tiden, även om det är svårt ibland. 
 
Idag gick jag och Erik ner på stan för att uträtta lite ärenden. Vi ska på bröllop i helgen så var tvungen att köpa laktostabletter och även gravidstrumpbyxor. Jag kan inte ha vanliga byxor längre så jag antar att vanliga strumpboxor liksom inte passar på ett bröllop där man ska vara finklädd hela dagen heller. 
Gick även in på två av mina favoritplatser, Myrornas second hand och Röda korset. 
På myrornas hade dom halva priset på alla barnkläder, vilket passade jättebra! Jag har börjat sortera dom kläder vi redan köpt, och insett att det fattas en hel del. 
På Röda korset hade dom också en massa barnkläder, och vi tag i flera bodys och en pyjamas i storlek 62 vilket var precis lite av det som fattades. 
Jag älskar att handla second hand, och barnkläder i så små storlekar slits ju inte ut på samma sätt heller, så man måste inte köpa nya för den sakens skull. 
 
Nu ska jag fortsätta här hemma lite. 
Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback