Lite nya bilder

Igår tog jag och Erik lite kort på magen med hans kamera. Han är väldigt duktig på att fotografera och jag har länge längtat efter att få ta kort på magen när den äntligen börjar synas. 
Så han riggade upp sin kamera och hängde upp massa tyger och sen satte vi igång. 
Resultatet blev faktiskt väldigt bra, det är en enormt mysig känsla att sitta och titta på korten och förstå att det är en liten människa där inne. Liten. 

Och fastän det inte syns så bra jämt i alla mina klädere kan man verkligen se att jag är gravid på dom här korten och det gör mig glad,stolt och lycklig. Här är några av dom, om ni vill se. Det känns som en underbar investering att ha i framtiden när liten blir större. Och minnen för mig och erik. 
 
Kram / Johanna
 
       



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback