Läkarbesök

Imorgon är det dags för det efterlängtade läkarbesöket. Jag försöker att inte tänka på det så mycket men jag kan inte låta bli att erkänna att jag är lite nervös. På ett sätt förstår jag inte själv, för det klat att jag måste få en sjukskrvning eller iallafall ett intyg för den tiden jag redan varit hemma. Följer man mig en dag ser man att jag inte kan gå ordentligt och på det sättet aldrig fullfölja en hel arbetsdag. Men tankarna snurrarna ändå. Det är helt enkelt inget att fundera på, antar jag. 
 
Idag hittade jag en grupp på facebook som jag verkligen tror kan bli bra. Den är till för alla gravdia som ska föda nu under 2014. Förhoppningsvis får man en del nya vänner och flera tips och råd har jag redan fått :) 
 
Idag är det för övrigt min och Eriks 2:åriga förlovningsdag. Jag älskar dig <3 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback