En händelserik dag

Idag har det hänt saker ända sedan jag vaknade. Eller ja, inte riktigt., för den tiden jag låg vaken mellan halv 6 och 7 hände inte mycket alls mer än att jag tänkte mer på den konstiga drömmen jag haft. Jo, gravidrömmarna har örjat komma. Det har vart några nätter nu...
 
Men hur som helst så var det både mors dag, min födelsedag samt avslutning för söndagsskolan som jag har varit med och hjälpt till i så det var verkligen full upp. 
Erik väckte mig på morgonen med en underbar pannkakstårta (Han vet att jag inte gillar vanliga tårtor så jag hade fått önska det <3 ) och en jättefin stor förstoring på ett av våra bröllopskort. 
Jag spenderade resten av förmiddagen i kyrkan där vi hade avslutning för söndagsskolan. Det var jättemysigt, vi lekte och min bror talade om hur man kan berätta om Jesus och barn fick sjunga en massa sånger. Vi åt korv efteråt och jag märkte hur min mage och jag smällde i oss en hel del. 
 
Sen blev det fest hemma hos mig och jag kan inte säga hur jag glad jag blev i ord av att dom som kom var så glada och gav mig sin tid. Erik hade ägnat hela sin morgon åt att baka och fixa till mina tårtor och det värmer mitt hjärta när jag ser honom hålla på. Han förgyllde verkligen min dag och jag hoppas han förstår det. Ibland (rätt ofta) snurrir min nojjor och speciellt nu när jag är gravid, och ibland blir jag orolig att något skulle hända och att han skulle försvinna. Då skulle verkligen mitt liv bli så mycket tommare. 
 
Jag fick massor av fina saker och jag tänker inte nämna något nu, för då glömmer jag säkert något annat. Men jag fick en hel del gravidkläder och det tackar jag verkligen för! Det behövdes :D 
Jag har också sett hur vänner och familj hjälpt till att samla in pengar till min insamling på http://insamling.pmu.se/campaign/johanna23 och jag är tacksam för alla de 1450 kr  som jag sett kommit in ännu. Dom kommer hjälpa många människor som behöver det :)
 
Jag vill bara säga tack för en underbar dag. Kram! / Johanna 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback