Vecka 7

Igår gick jag in i vecka 7. Det känns så härligt! Så härligt att se tiden faktiskt gå framåt,den som ibland verkar stå still.




Det är så mycket som händer i kroppen just nu och det är otroligt när man tänker på det egentligen

Liten lever inom mig. 
Litens hjärta slår.

Jag märker av en hel del nu. Dels mår jag illa, men det har jag ju gjort hela tiden. Men mitt humör förändras mycket nu märker jag. Jag blir irriterad och ledsen för nästan ingenting och jag blir det ofta också. Även om jag vet att det beror på graviditeten är det inte så lätt att slå av och inte bli sådär arg - det bara kommer.
Jag har tur som den man jag har <3



Tänk när jag var i denna veckan så visste jag fortfarande inte om att jag var gravid. Helt galet egentligen. Nu sitter jag här 3 dagar kvar till BF :)

2014-03-02 // 14:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback