Skötväska

Förra söndagen var jag på en barnklädarbytardag i Södertälje tillsammans med min svägerska som också väntar barn. Det är andra gången jag är på en sån dag och jag kan verkligen rekommendera det för alla er som behövde köpa billiga barnkläder eller andra artiklar. Jag är inte inne på märken så mycket, eftersom priset, men vill man ha speciella märken finns det också där. 
Jag köpte massor av olika saker, allt ifrån strumpor till bodys (för 2 kr styck!) men mitt största fynd var en skötväska. Jag hade ingen sedan innan, och det var faktiskt min svägerska som såg den först och fick mig att köpa den. Jag har inte direkt läst in mig så mycket på olika märken för saker och ting, men det här förstod jag var ett riktigt bra märke - skiphop. Min svägerska hade köpt en likadan svart för 700 - jag gav 150 för min. Det kan man inte klaga på.





» Elin

vilken tuff skötväska =)

Svar: tack :)
Johanna

2014-03-17 // 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback