Gulasch soppa

Jag har fått en ny dille på mat efter kiwisarna (det är inte så att jag inte vill ha dom längre jag vill bara ha det här också) och det är gulasch soppa.
Det är lite konstigt för det är egentligen inget jag gillar förut, och jag har aldrig lagat det själv eller köpt hem det. Min man hade fått någon tanke att han kanske skulle äta det till lunch någon dag, så köpt hem en burk och lämnat i skafferiet. Jag blev plötsligt hungrig (vilket är rätt vanligt just nu) och där stod den i skafferiet och väntade på mig.



Min bror är så söt, han vet om att jag har lite dille på den soppan just nu och kom faktiskt förbi med en stor burk till mig för någon dag sedan. Bara för att vara snäll.

Sånt gör mig oerhört tacksam till att få ha familj nära.

För övrigt mår jag väldigt illa, typ hela tiden. Känner mig andfådd för bara lätta aktiviteter, som att gå till jobbet eller gå upp för trappor. Har ont i magen och extremt lättpåverkad till humöret. Bara så alla hänger med på vad som händer.


Jag minns den där andfåddheten! Den var sjukt jobbig! Var så svårt i början att dölja för Henriks mamma. De va ju som lite konstigt att varje gång jag kom upp för trappan så var jag jätte andfådd ^^
Hoppas magvärken blir bättre.
Kram

2014-03-16 // 08:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback