Ny baddräkt

Idag har jag och Erik verkligen haft en lugn och avslappnad dag tillsammans. Det är faktiskt inte helt vanligt eftersom han pluggar på dagarna, och även om vi är hemma tillsammans nu när jag är sjukskriven så är vi inte alltid ihop, om ni förstår vad jag menar. 
Men idag så tog vi en tur tillsammans med min bror och familj till en badplats och bara låg där och hade det mysigt i flera timmar. Det var jättetrevligt, och det var välbehövligt att få lite sol och värma på sig. Däremot ville min foglossning förstöra hela tiden, jag hade så ont hur jag än satt eller låg, så det gick knappt på slutet. Jag har nog överansträngt mig på sistone, men det känns verkligen som att det blivit värre de senaste dagarna. Nu kan det tillochmed nästan krampa ner i sidorna av låren och höfterna. 
 
När vi kom hem hade vi väl blivit lite inspirerade av all sommaraktivitet så vi tog oss till HM och inhandlade lite badkläder och shorts. Jag har ju redan badkläder men nu när man växer lite hela tiden (minst sagt) så behövs det något nytt. Det blev klassiskt blårandigt sjömanstema på det hela :) Vad tycker ni?
 
Pratade även lite med mitt gamla jobb idag. Visst saknar man dom! Mina elever har skolavslutning nu på torsdag och jag ska förska orka ta mig dit och få krama om dom lite innan dom går på sommarlov. 
 
Bilden är tagen från HMs hemsida. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback