Barnaboken

Idag har jag inte orkar göra så mycket. Ägnade de senaste två dagarna till att röra mig alldeles för mycket, vilket resulterar i att jag satt i pyjamas fram till klockan 2 och knappt kunde röra mig. Erik lagade våfflor till frukost åt mig och fixade även lunch, och jag var övertrött och satt och grät stora delar av tiden. 
Jag är tacksam att jag blivit välsignad med en så fin och förstående man mitt i allt.
Vi tittade också på förlossningskliniken en stund när vi ändå tog det så lugnt, och vilken längtan det skapar! När jag var yngre vågade jag aldrig kolla på sånna program eftersom jag kanske skulle bli rädd för förlossningen, men så känns det inte nu. Det var underbart att få se alla små bebisar och veta att snart är det vår tur. 
Snart får vi möta liten.

Dagens stora fynd gjorde jag på second hand som jag trots allt orkade besöka en kort stund. Jag gillar verkligen Anna Wahlgren och den här boken är ju en klassiker att ha och läsa när man är förälder :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback