Välkommen pussel!

Erik och jag har ju en underbar katt som heter simba, och han fyllde 1 år nu i maj. Vi älskar honom massor, och på grund av det har vi nog skämt bort honom med tid och kärlek. Jag är verkligen för att skämma bort djur och människor med det kärlek, men när man är två vuxna som väntar barn tillsammans är det inte alltid lätt att ha en katt på magen, i knäet eller springandes efter ens ben. Simba är överallt där vi är, och även om jag älskar det, blir det jobbigt när vi får liten
Därför bestämde vi oss för att ta emot ännu en liten katt, en tjej som heter pussel. Hon är syster till simba och vi fick henne eftersom det kom en ny kull hemma hos mina föräldrar. Vi tror att kanske simba och hon kan bli nya kompisar så simba inte konstant är på oss när liten kommer :)

Vi välkomnar henne till vår familj med stor kärlek! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback