Lugna sommardagar

Just nu är dagarna rätt så lugna här hemma hos oss. Jag har några av mina syskonbarn på besök så dagarna går mest åt till att pärla pärlplattor, se på tv, spela olika spel och ha mysia tjejkvällar. ( Det är 3 tjejer jag har på besök här så det passar ju perfekt! ) Igår skjutsade vi faktiskt ut Erik en stund på kvällen bara för att få lite tid själva och kunna snacka hemligheter i fred :) 
 
Igår var också dagen då jag för första gången lyckades filma liten! Ofta kan vi ju ha sett att liten har rört sig men så fort jag tagit fram mobilen för att filma har det slutat. Men inte igår , jag tror seriöst det var dansparty där inne alltså. 1 minut lång film blev det med rörelse HELA TIDEN. Jag älskar det. Det är nog verkligen en sak jag kommer sakna sen när barnet är fött :) 
 
Nu ska vi snart till stranden och svalka oss lite, det är verkligen välbehövligt i den här värmen. Jag känner hur värmen tar på mig, dels är jag alltid och konstant mycket varmare än alla andra, men jag känner det också i fötterna. Dom bränner och svullnar och det blir inte alltid bättre av att sitta ner heller. Förhoppningsvis kan lite vatten på dom i badet idag göra susen :) 
 
Önskar er alla en bra dag!
kram
Johanna 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback