Lekfulla mattor

Eftersom det kommit en hel del inlägg om inredning här på bloggen kanske det verkar som att Erik och jag kommer kunna renovera om barnrummet hur vi vill, och så är det ju självklart inte. Vi styrs som alla andra av olika ekonomiska ramar, men vi har verkligen blivit välsigande med mycket saker gratis redan så vi kommer nog kunna köpa in lite nytt iallafall :) 
Jag vill väldigt gärna ha mattor in i barnrummet, vilket nog kommer som en chock för alla som känner mig då jag överlag inte gillar mattor. I vårt hem på 5 rum har jag och Erik bara två mattor, och dom ligger båda i vardagsrummet. Men trots min personliga åsikt och känsla så känns det tryggt att ha det varmt och mysigt på golvet där barnet kommer krypa omkring. Och visst kommer vi spendera mycket tid ihop där inne, så det är ju bara ett plus om det är bekvämt för båda :)
Fick ett jättebra tips häromdagen att ha en madrass på golvet och en massa kuddar. Det var väldigt smart och tål att tänkas på faktikst. 
 
Men, jag har hittat dom här mattorna på Ikea (återigen) och lånade bilderna från deras hemsida. Vad tror ni? :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback