En helg i skärgården

Det senaste dagarna har vi spenderat i Öregrunds skärgård tillsammans med min familj.
Det två första nätterna sov vi hos min syster på landet i valö, och nu inatt ska vi sova hemma hos mina föräldrar.
Det har varit underbart och vädret har varit fantastiskt! Visst blir det lite varmare nu än förut, men det är inte så farligt faktiskt. Vi har legat på stranden och myst och badat massor. Det ända problemet är väl att det känns rätt så otympligt att sitta och ligga ner på stranden, men jag försöker lösa det på bästa sätt. Alternativet att sitta inne är ju jätte trist :)
I lördags hjälpte också jag och Erik till att spela på ett bröllop. Erik sjöng och spelade gitarr, och jag spelade Cajon.
Man märker att magen är lite ivägen när man ska böja sig ner och slå på trumman, men än så länge går det :) jag märker dock att jag bara blir större och större, och nu går det inte att dölja alls. :) 


Vi gick också på en stor backluckeloppis och riktigt storhandlade babysaker. Massa kläder, men också leksaker att hänga i barnvagnen och en jättebra lekfilt som man antingen kan hänga upp i sängen eller hänga på väggen. 
Det största fyndet var nog vindskyddsjackan från POP för 20 kr, och alla tröjor och byxor från det märket vi billigt fick tag i. Det är nog vår enda chans att handla sånna kläder :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback