Bilder från helgen :)

Jag skrev ju i tidigare inlägg att jag hade fått tag i så bra fynd i helgen, så jag tänkte visa lite av det också. 
Jag packade upp allt på bordet imorrse innan jag la in det på rätt plats, och det blev en hel del faktiskt :) 
 
 
Några av favoriterna för Erik vet jag var den supersöta Star Wars bodyn och bodyn som ser ut som stålmannen :)
 
 
För min del så tror jag att jag blev mest nöjd med allt vi fick tag i från polarn och pyret. Jag älskar deras kläder, men förstår att vi inte kommer kunna handla hos dom under ordniarie priser. Så att fynda såhär mycket vettiga kläder av deras märke för under 100 kr tillsammans är bra jobbat :) 
 
Vi var också och hämtade ut vår babybox från kronans apotek, vilket en del av sakerna på bilden är ifrån. Där fick man dels en massa småprover på olika salvor och liknande, men också en helt ny nappflaska från MAM, våtservetter och något som ska lindra när barnet börjar få tänder. Man tackar! 
 


» Suzan

Polarn o pyret är sannerligen bra kläder. Förstår att ni är nöjda.Polarn o pyret egna hemsida har en del där privat personer kan sälja o köpa begagnade kläder. Vingåkers factory outlet har nya kläder till bra pop priser.

Svar: tack för tipset, jag ska kolla in deras hemsida då! :)
Johanna

2014-07-23 // 01:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback