Barnmorskebesök och pärlor

Just nu sitter jag framför tvn:n och vilar lite efter en andra frukost och ett besök hos barnmorskan. Det var ett sånt där härligt tidigt besök som man knappt hinner vakna till, men det var värt det ändå.
Jag tycker alltid det är roligt att vara hos barnmorskan :)
Idag var det bara rutinkontroll, så dom kollade järnvärdet, blodtrycket och mätte magen bland annat. Allting såg bra ut! Jag måste fortfarande inte ta järntabletter eftersom järnvärdet ligger okej till, men hon tyckte jag kunde ta ifall jag blev jättetrött eftersom nu är tiden då jag kan vara som tröttast. Så jag tog en tablett när jag kom hem eftersom jag är helt slut iag, förhoppningsvis kan det hjälpa :) 
Vi fick också höra bebisens hjärtljud, och det är fortfarande så mysigt att höra liten därinne. Jag vill göra det varje dag. 
 
 
Som en del vet så gillar jag att pyssla, och igår började jag pärla lite tillsammans med mina syskonbarn som är här på besök. Det blev en rätt söt liten namnskylt som jag tänkte vi kunde ha på dörren in till barnrummet. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback