Vecka 6



Idag gick jag in i vecka 6. Det känns spännande, jag kan ärligt säga att jag vaknade med en förväntan och längtan. 6 veckor är inte superlång tid, men ändå har det hänt så mycket med liten.
Han har utvecklats så mycket redan. Alla anglag är där. Hans utseende. Hans intressen. Hans styrkor. Det känns för varje dag som går som ett framsteg - ert steg längre på resan. En mil till mot målet liksom. Jag längtar så mycket! 
Inatt har jag förövrigt drömt massor igen. Jag har gjort det varenda kväll i en veckas tid, intensiva rätt knäppa drömmar som gör att nätterna känns som en hel dag dom också. Rätt spännande på ett sätt. Rätt uttröttande på ett annat :p






Hej! Grattis till den lille i magen :) Själv är jag i 5+4 idag och är så lycklig!!!! Blir så nyfiken på varför du benämner den lille med "han"? :) Kram

Svar: Tack! Vad roligt! :)
Haha jag vet faktist inte alls. Det blir bara så, Per automatik. Jag vet ju inte alls om det är en han, men när jag skriver blir det alltid så :p
Kram
Johanna

2014-02-21 // 08:58:48

Oh. Spännande tid du har framför dig! När jag var i v.6 visste jag inte ens att jag var gravid. Haha

Svar: Haha nej så är det ju för många. Men vi ville ju verkligen bli gravida så jag försökte få veta så fort det gick :)
Johanna

2014-02-21 // 17:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback