Fler symptom

Inatt vaknade jag mitt i natten och behövde springa på toaletten. Jag verkligen kunde inte låta bli. Nog för att det får mig att le lite också, inse att nu händer det, mitt barn förändrar mig. Förändrar min kropp och mitt beteende. Jag kan springa på toaletten en miljon gånger om det betyder att jag har liten inom mig, trygg och frisk.
Men då, mitt i en mörk och tyst lägenhet, inser jag det andra.
HALSBRÄNNAN.
Ajajaj....
Jag har aldrig haft halsbränna förut, och jag frågade min man igår hur det kändes så jag skulle veta.
Well, det går inte att missa om man får det. Det kändes som att hela halsen brann, och det gjorde ont så fort jag svalde. Hoppas det inte blir ett långvarigt symtom, men att döma av andras erfarenheter kan det väl bli det....:) 



Hehe, ja. Deg kan nog vara kvar. Jag fick det i v 5 och har det fortfarande dagligen i v 29 ;)

Svar: Haha jo då var det som jag anade då ^^
Johanna

2014-02-20 // 13:28:33

Novalucol och samarin var min räddning mot halsbrännan :) testa det vet jag. :)
Massa kramar

Svar: tack! det ska jag testa :) kram
Johanna

2014-02-24 // 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback