du underbara gåva som heter sömn...

Solen skiner idag, det känns nästan som om våren är på väg och glädjen vill liksom sprattla till i hela kroppen. Ska snart ta mig ut i solen, gå till badhuset med familjen och njuta av det lediga sportlovet, men just nu vet jag inte hur jag ska orka.
Åt nyss lite lunch, även om illamåendet ligger över mig som ett varmt täcke (oftast brukar jag älska varma täcken men inte just nu), och just nu sulle jag faktikt vilja ta med mig min påse med sura godisar och lägga mig i sängen och sova lite. 
Eller ja, sova lite kanske är en underdrift egentligen. Sova mycket, är bättre.
Har läst på flera forum att det är helt normalt, att man ska vara såhär trött och att väldigt många är det, men jag kan inte få ihop det. 
Hur kan jag, som har en Liten inom mig sedan bara typ 5 veckor, redan känna mig för trött för att orka vara vaken?
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback