Babyfilt

Jag har startat en stickning, som ett sätt att sysselsätta mig stunder när jag är för trött för att jobba eller göra något annat, och som ett sätt att förbereda litens ankomst.
Ett sätt att tänka på honom utan att surfa runt på gravidsidor på nätet och tycka tiden går för långsamt. ( för just nu tycker jag det, jag vill att tiden ska hoppa fram lite så jag får skrika ut till hela världen att liten finns!)
Jag vill att tiden ska gå fortare så jag kan bli lite mer personlig på bloggen. Än så länge har jag inte delat något med er förutom mitt namn att jag är mamma till lilla liten. Jag vill få visa mer, visa bilder, visa mitt hem och få ge er en lite mer personlig blogg. Det går inte just nu eftersom jag inte berättat för några andra än mina och E:s familjer att jag äg mamma. (Jag skriver hellre mamma än gravid för det gör det mer verkligt)
Så tills det är gjort måste jag hålla bloggen anonym. Därför borde tiden gå fortare.
Hur som.
Stickningen ska bli en babyfilt och det var verkligen en bra investering. Såhär långt har jag kommit nu, inte särskilt långt, men vänta och se bara. Den ska ligga i litens vagga sen och värma honom <3





Åh sticka det är en sån sak jag skulle vilja lära mig att göra :)

Svar: Ja det är verkligen hur kul som helst! Och inte svårt när man lärt sig :)
Johanna

2014-02-23 // 15:21:58
» Elin

va duktig du är, vill också vara sådär händig =)

2014-03-11 // 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback