Babybjörn sele

Min pappa jobbar delvis som ansvarig för en second hand, och det har jag fått uppleva vara en räddning flera gånger. Om man tittar in i mitt och E:s hem så skulle man kanske inte tro det, men det är bara två möbler vi köpt helt nya. Allt annat har vi antingen fått, köpt på blocket eller köpt på olika second hand butiker. Att handla på second hand är min favorit av allt detta, för då vet jag också att pengarna oftast går till ett bra syfte och jag lägger gärna mer pengar så, än om jag köper det nytt. 
Den second hand butik som min pappa arbetar i skickar iväg pengar till bland annat Kongo, och arbete med änkor där. Vad fantastiskt att jag och liten nu får hjälpa dom, genom att bara handla lite nödvändiga saker till oss själva :)
För det är det vi gör idag, och jag skulle vilja visa det första och förmodligen det bästa köpet idag. En bärsele från babybjörn som min pappa köpte till oss, för 40 kr.

Tack! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback