Sparkar

Det är verkligen fascinerande hur mycket som kan förändras på så kort tid.
För bara en vecka sedan kändes litens sparkar lätta, fladdriga och bubbliga. Magen kunde absolut röra sig så man såg det, men det var mer som små bubblor eller så.
Jag tyckte det var riktigt häftigt då, men jag hade ingen aning om hur det kunde kännas. 
Hur det känns nu.

Nu är sparkarna från liten så mycket starkare.
Dom kan få mig att helt hoppa till och nästan tappa andan.
Om magen rör sig nu, vilket den gör ofta, så syns det verkligen och det buktar ut rejält. 
Än kan man inte se några fot eller hand avtryck som många pratar om, men jag tror inte det är långt kvar tills dess nu.
Och sparkar liten syns det genom alla kläder nu, ibland känns det som att alla runt omkring borde se det.
Rätt ofta börjar sparkarna kännas upp mot revbenen eller andra nära organ, och ibland gör det riktigt ont.

Men åh vad jag älskar det.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback