Rensa barnkläder

Idag är det supervarmt ute, och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill sitta på balkongen i solen eller hålla mig inne med nedstängda persiener och försöka bli så sval som möjligt. Hittils har jag hållit mig till att vara inne och det fortsätter nog så tror jag :)
 
På förmiddagen idag startade jag en rensning bland alla barnkläder vi köpt. Jag har bara lagt in allt i garderoberna som finns inne i barnrummet, men det behöver ju läggas i någorlunda storleksordning och en he ldel behöver tvättas. 
För att försöka få koll på hur mycket vi har av allting, så skrev jag upp det samtidigt. Det är iallafall ett försök till att hålla lite strategisk ordning där inne och samtidigt se till att vi inte står där sen helt utan något klädesplagg. 
 
Jag är inte helt klar än, men jag har hitills märkt att vi har ca 30 bodys i storlek 62 men endast 5 par byxor i samma storlek. 
Inte superbra planerat. 
 
Så nu blir det andra bullar! 

från och med nu ska jag försköka köpa in de barnkläder jag behöver och inget mer. Eller ja. Kanske lite mer, om det är riktigt sött....
 
Förresten, är inte vår nya katt pussel bara för söt? Älskar henne <3 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback