Nya hm katalogen



När jag var mindre brukade alltid jag och mina systrar sätta oss och titta tillsammans i de nya katalogerna som kom i slutet av varje sommar. Det blev som en liten högtid varje år, man dukade upp med fika och pennor så alla kunde kryssa i vad man ville ha eller tänkte köpa.
Eftersom vi alla bor på olika ställen är det ju inte så lätt längre, så jag bläddrade lite själv i hms nya katalog när den kom häromdagen.
Tyvärr blev jag inte alls nöjd.
2 sidor var det enda som fanns med mamma kläder. Hallå? Det är ju knappast allt dom har, och jag tror faktiskt att deras marknad hos gravida kvinnor ändå är ganska stor. 
Besviken och gravid som jag är kastade jag katalogen.
Hann dock mitt i allt bli lite fundersam på jackan dom sålde där, som också är med på bild. Jag ska ju föda i oktober, så jag gissar att jag borde köpa någon slags jacka till hösten. Kanske den kunde vara något? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback