Mer bebiskläder åt folket!

Jag har insett att det jag handlar mest åt bebisen är kläder. Och jag gör det rätt ofta, också.. 
Det jag försvarar detta med är att jag endast köpt typ 5 plagg helt nya, och allt anant är från antingen second hand, eller olika privat personer jag mött via typ facebook. 
Idag handlade jag av en sån person jag mött i en säljgrupp via facebook tillexempel. 
För 20 kr fick jag en pyjamas med stålmannen märket på samt ett par byxor med texten "I love dad" på. 
Ursöta. 
 
 
Dom här kläderna var väl lite för Eriks skull kan man säga. Visserligen är jag rätt nördig också, men stålmannen vet jag att Erik inte skulle kunna motstå om han själv hittade på en såndär sajt. Så då får jag shoppa lite åt honom helt enkelt. Jag klagar inte direkt över det ;) 



» Frida

Hej! Kul att du tycker det, fastän jag är så dålig på att uppdatera!
Jag har tyvärr fått väldigt trög mage på grund av järntabletterna, så får äta lite laxerande också. Haha, det är verkligen ingen dans på rosor att vara gravid! Detta är den värsta graviditeten av mina tre och är det en liten flicka som tittar ut så får de räcka med barn för min del, men är det en pojk nu - då ska jag bannemig genomlida en graviditet till.

Svar: vad jobbigt för dig :( har hört många som mått dåligt på grund av järntabletterna men jag har missat allt det. Bara att vara glad för det antar jag :) :P
Johanna

2014-08-05 // 21:18:48

Vad skönt för dig, för det är inget vidare alls ;P

2014-08-08 // 09:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback