Gallanfall

inatt var ingen lätt natt. 
Innan jag blev gravid har jag själv aldrig upplevt hur det känns att få ett gallanfall, alltså ont i gallan, men det har hänt några gånger sedan jag blev gravid nu.
Två gånger riktigt ordentligt, och sen några små attacker som gått att avstyra rätt lätt.
Igår blev det sådr riktigt krisjobbigt. 
Jag var hemma hos mamma när det startade, men första gången jag fick ett ordentligt anfall gick det över när jag vilade lite så åkte hem rätt så säker på att det skulle gå över så länge jag la mig i soffan.
 
Det gjorde det inte. 
 

Istället blev det värre, jag fick ont hur jag än satt eller låg ner och tillslut bäddade jag ner mig i sängen mer i protest än för att det var skönt och tvingade mig att somna.
Vaknade dock flera gånger på natten och hade ont.
Nu är det tack och lov över och jag fösöker klura ut vad jag åt igår som var fel. Jag vill ju helt inte uppleva det igen :)
 
 
Det här är jag, i vecka 30. Magen börjar växa på sig nu och jag är hungrig HELA TIDEN. Fick middag hos mamma igår och när jag kom hem var jag tvungen att äta igen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback