Torsdag 24/4 - Foglossning och huvudvärk

Just nu ligger jag i soffan hemma och ser på nyhetmorgon. Jag borde vara på jobbet som man är vid den här tiden på dygnet, men det är jag inte.
Jag har ju haft påsklov hela förra veckan, vilket var underbart skönt, så jag har bara jobbat i två dagar den här veckan. Ändå är min kropp helt slut. Det är som att jag har noll kraft, somjag bara känner hur jag håller på att tappa alla mina kroppsdelar och falla ihop typ.
Det är svårt att förklara på någt trevligare sätt.
Igår fick jag ett helt underbart trötthetsutbrott. Jag skulle bara sova lite, typ en timme, under tiden som Erik arbetade i kyrkan med ungdomarna. Men efter 2 timmar kom jag knappt upp ur sängen. Väl uppe mådde jag så illa att jag inte hade någon lust att äta middagen som jag glömt göra ( Klockan var alltså 20:30 då) men jag tvingade i mig 2 piroger. (Väldigt nyttigt...)
Sedan skulle jag jobba, undet tiden som jag såg på det där underbara programmet när mästerkockarna helt plötsligt har blivit små barn som ska tävla.
Det gick ju inte alls! Jag bara grät. Barnen var så söta, och snälla, och dom grät, och dom sötaste åkte ut och allting var hemskt...
 
Så nu har jag lite motvilligt sjukskrivit mig de två resterande dagarna på veckan. Och precis som igår vaknar jag upp med denna foglossning och dessutom en huvudvärk på det eftersom jag grät hela kvällen  igår.
 
Dagens stora ljuspunkt är iallafall att jag väntar på att barnmorskan ska ringa upp mig. Jag insåg under lovet att jag har ett väldigt lågt blodtryck, jag låg på 95/62 när vi tog det hos mamma. Jag gissar att det kan vara lite bidragande till denna enorma trötthet och kraftlöhet i kroppen så jag hoppas samtalet kan ge lite positiva framsteg :)
Och just det, idag ska Erik ta sin första körlektion. :) stora plus då!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback