Glad Påsk!

 
Jag och min man bestämde oss för att vi inte orkade hålla det hemligt längre. Jag menar, hur länge kan man hålla en sån här hemlighet hemlig egentligen? Jag känner mig otroligt stolt som jag har gjort det såhr länge ändå. 
Så, i lördags, på självaste påskafton och allting, så gick meddelandet ut på facebook. Meddelandet man väntat som en tok efter att få skriva. Meddelandet där man beskriver att det bästa som kan hända en människa har hänt oss.
Vi ska bli föräldrar.
Responsen var tycker jag helt otrolig! Massor med människor skrev grattis och andra fina ord och jag fick kontakt med vänner jag inte talat med på länge. Det känns bra. 
 
Så, förhoppningsvis betyder det att det blir mer fart på bloggen. ( Då jag vet att fler kommer kunna läsa den) 
och att den blir lite snyggare. 
 
Glad påsk alla vänner! 
Kram / Johanna och liten 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback